snobbryttaren

Alla inlägg den 4 juli 2011

:)

Av zara söderberg - 4 juli 2011 19:54

Ellie gick superfint idag :)Jobbade henne lite grann,mer i vänster då hon e ortoligt stel ;S vene varför,men jag jobbar väll nt lika mkt åt de hållet ? men iaf idag va hon super fin iaf,nt så himla stel faktiskt :) måste lösgöra henne lite i skritten först å sen börja i trav och sen går de bättre :) hoppade även 2språng på ett räcke som stod där ute,låg väll på 70 men hoppade de bara för skojjsskull;D<3


sen så skrittade jag ut barbacka på Athena..haha jag tycker om att rida barbacka på henne ;D<3 de gick iaf superbra,förutom att hon e så töntig ;S ska va rädd för allt xD haha och sen så skulle hanna ta sin ponny och lasta,elr ja hon va på väg till transporten,så när jag gick för bli dom så blev Athena knäpp,hoppa till å ja vet inte vad ;S ;)


men ja sånt händer ibland :) Blir nog träning med Ellie för Tina nångåång iveckan också skulle jag tro,har nt hört nått från henne så får väll pappa ringa henne å fråga ? :)


Aja nu ska jag gå :) blir inge bilder har ju inga..damp :( förlåt för tråkigt inlägg då,men idag får ni va nöjda,kommer nån dag lovar :)<3

Av zara söderberg - 4 juli 2011 15:16

Bara för att alla andra gör ;D
VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

Sadel: mörkbrun morrison o nolan (stavn) samma sadel till båda :)

Träns: öhm..märke vet ja nt ;)men mörkbrun till Athena och ljusbrun till Ellie

Hjälptyglar: Martingal till Ellie,slutat ha de till Athena:)
framskydd: blå lamicell-Athena tävling,vinRöda-Ellie tävling när hon hr vinrött chabrak+ huva,bruna eskadron-Ellie hemma/Tävling(beroend på schabrak)och blå Eskadron Athena hemme:)
Bakskydd: vinröda eskadron och bruna eskadron och blå lamicell
Sadelgjord: mörkbrun läderhopplatta,vet nt märke och en vanlig mörkbrun sadelgjord i läder
ridtäcke: venne..och sen ett rambo regntäcke:).
Pannband: rosa blingbling till Athena och sen ett till hennes träns och ett till Ellies träns (som hör i hop)
transportskydd: vet nt märke,använder nt dom,har back on trac ist
Bett: Ellie-3delat vanligt Athena har nå konstig ? venne vad de heter xD
Luva: blå JW vinröd JW
Stigbyglar: svart/blåasådanna där som många har ;)

VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)

Hjälm:
Charlens owen(stavn) GPA
Stövlar: Tretorn Advance. och cavallo läder ridstövlar
Säkerhetsväst: svart Racescafe
ridbyxor: olika
ridstrumpor: mäst KL
handskar: KL
spö: Olika
ridjacka: ingen om de nt regnar ;)annars en blå som vi fick av pappa:)som alla i familjen har ;)
väst: blå KL
ridskor: Ärligt talat vet ja nt vad de är för märke ? haha men använder dom nt heller :)
chaps: svarta fast använder aldrig
stallmössa: blå/Vit KL elr en grå KL pannband :)

Av zara söderberg - 4 juli 2011 14:28

tjenare mannen..nej tjenare kvinnan.. nej låter cp okej tjenare alla läsare! ( så ja bättre ?)  asså nej jag har cp damp tråkigt :( så vad ska man göre ? pallar nt rida nu ;( trött och sen kommer ja ju nt få nått att gö senare ;(  elr jo..jag hoppas pappa kan ladda min mobil med pengar så jag kan smsa gött fölk ;D ska bomba sms ;DD<3

 


yeeh..nej men serri vad ska jag skrive om ?

have no idea what to write?

Hjälpa mig kanske ? Endå you som läser bloggen or what ? jusste så äre..jag skriver ni läser..men ni kan även bestämma vad jag ska skriva om ? :)<3

         


Så sätt igång å säg vad jag ska skrive om :D


asså ja de e google bilder,har inga här :( måste ta lite nya och ladda upp,men får nt ha 711 bilder på denna dator eftersom de e pappas jobbdator,men kan ju e då ta bort dom sen ;)


hhaha nej men lite bilder fick ni så de nt blir så tråkigt ;)


hejdåå<3  


Av zara söderberg - 4 juli 2011 10:21

Tjenamors =)))nyss vart ute i stallet,äntligen klart ;)haha sen så gav ja hestarna vatten och sen in och nu sitter ja här ;)


blir väll att rida mina ponnysar senare ? Tänkte rida lite tidigare nu när de nt e så varmt:)<3


Asså nej nu vet ja nt vad jag ska skriva om ? Vad vill ni läsa om ? vad  ska jag skriva om ? nu ör de NI som bestämmer :)<3

Hiss/Diss, Gästbloggare,dagens vill ha,? Nått sånt men snälla ge förslag !<3



tack o hej leverpastej!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards