snobbryttaren

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av zara söderberg - 11 juli 2011 21:08

             


woopppsss....här komm det en jävla massa KINGSLAND BYXOR :Dhaha nej men vill ha allt detta(a) kommer nog dock aldrig få de :(men man kan ju alltid önska (a)<3

 
Av zara söderberg - 11 juli 2011 21:02

Skrittade ut på Athena med sandra idag :) gick bra,förutom att när vi red iväg så kom vattenpöl hon gick i efter ett tag,men sen på vägentillbaka så kunde hon nt gå i? ;O så hon hoppa ner i diket istället och gick där nere ett tag ;) knasig ponny;D♥


haha men nu har jag käkat pannkakor,känns som jag ätit de hela dagen ? ;Ohaha men gott äre :D


fast jag vet nt vad jag ska skriva ;p vet nt vad jag ska hissa/dissa hellerxD lr vad jag vill ha i dagens vll ha xD haha ja nimärker att jag har nollkoll,borde ju veta vad jag vill ha lr ? men nepp,nt jag nt ;)<3


ska försöka kolla vad jag vil ha (a)


kommer ett senare,tjingeliing ;D<3

          känner att de är samma bilder 24/7-.- kanske ska fixa sig lite nya bilder ? men min mobilkamera suger :O har ju en cp xperia-.- men ska ladda min andra den är bättre ;) så kommer de kanske upp bilder nån dag ? om jag hittar datasladden ? ;Shaha men ska försöka :)<3

Av zara söderberg - 11 juli 2011 15:19

Ridit klart Ellie,jobbade henne i paddocken..gick bra,tog lite galoppbommar :) gick också bra förutom att hon vart lite tjurig och tänkte ställa sig på bakbena! så tog tyglarna i enhand och piskade till henne 3snabba rapp bakom skänkeln,men då bralla ho ;Ohaha sen gav hon sig ;)<3


snart åker vi nog till Athena och men nu ska jag gå hejdå :D<3

Av zara söderberg - 11 juli 2011 12:36

Tjohejsan ;) ska till Athena idag,ska skritta ut henne med Sandra och hennes Skorpan(tror den hette så?)så att dom blir "vänner" innan dom släpps ihop :) För att Athena har sparkat mot den när dom gick i olika hagar ;)haha men aa så är de :)<3


haha och hon va jättegullig :') Sandra hade ropat/visslat på Athena och då kom hon springandes enda till öppningen,och hon va längst bort, så drack hon vatten sen sprang hon tillbaka,ofta inte gulligt att hon gjorde så,underbar ponny:')<3


Ska iaf rida Ellie lite innan vi åker dit också :)jobba henne tror jag attja gör :)<3får se,men nu ska jag gå,bloggar mera sen :)


hejsvejs;D<3

Av zara söderberg - 11 juli 2011 10:16

hejsan:) haha har nt gjort så mkt,fixat stallet,hade bara 5hästar hemma så gick ganska fort :)Blir nog att åka till Athena idag och ha på lite flugmedel ? och släppa hennemd dom andra:)<3


Rida Ellie senare också,jobbar nog lite :)<3


Har vart ute med Udda,skulle lta efter ett baklysa(lr va de heter) till bilden som pappa tappat xD haha men hitta nt de,va ute i typ 30min?enda bort till Hedensbeg,känner mig stolt (a)Joggade även hem,gaashh va dålig kondis jag har :O hhahaa fast fett stolt med mig själv som orkade jogga iaf (a)


nej har inge att skriva så jag typ drar nu ;)tjingeliing!;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards