snobbryttaren

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av zara söderberg - 7 juli 2011 21:43

*suck* de är sjuktligt varmt och jag har inge att gö -.-döö varmt jö :O fast ska nt gnälla-.- när de e kallt gnäller man men sen när de e varmt gnäller man också? ba jag som har så lr ? -.-haha


Blir väll att rida kusarna imorrn :)jobba Ellie? skritta ut Athena :)<3



nej nu måste jag dra :O

glöm nt frågestunden:D<3

Av zara söderberg - 7 juli 2011 19:54

Glöm inte frågestunden :)<3

   


You ask I answer

Av zara söderberg - 7 juli 2011 18:18

tjoo :) Vart hos Tina,red Ellie hoppade typ 90-1m :) gick jättebra tycker jag :)

ska väll snart ut på nån tävling med henne tycker Tina ;) fast lite lågt bara ;)typ LC,men de kan jag ju börja med eftersom jag nt tävlat henne på 1år nu och de nt funkat för oss :/sen tycker Tina jag ska va med i div 2 haha ;D aja får väll se om jag ka de ;) Sofia ska ju också tävla henne,fast högre då,få upp henne i MSVB :)


men gjorde typ inget där sen :) red åt o så :) sen smörjde jag hennes alla träns ;) haha..sen så åkte dom iväg så fick va där själv till efter 4nångång då papap kom :)fast de va nt så länge :)<3


sen kom jag hem,lasta ut ponnyn,grejerna gick in o åt ,sen diska jag(usch,haha men mamma sa jag skulle de) sen gick ja 10 min med Athena :)


så ja nu sitter jag här ensam o tycker synd om mig själv ;( hahaxD nerrå de e fett sköönt =)


ajja värt inlägg,men vafan nått måste de ju bli ;) tjingeliingxd<3

Av zara söderberg - 7 juli 2011 10:30

Nu är jag nog påväg till Tina med Ellie :) rider väll henne sen får vi se vad jag gör resten av dagen ? haha hennes hästar e ju på bete  ;) får väll ta och leka med Anna o Maria (a) Världens sötaste ungar ;')<3haha :D


sen ska jag väll skritta ut på min andra damp ponny ;) hm..hur ska de gå ??stor fråga,inge svar ännu ;) men kommer iaf ett inlägg om de sen satt :)<3


och Athena åker på bete på lördag :)skönt för henne,skönt för mig ;)haha..fast kommer nog nt va så kul att rida henne sen igen ;)elr vem vet ?maybe maybe not ? kanske e lugn o snäll efter 2veckors vila ? ;) may see may see;)



då kanske man snart e frame lr ? haha nej skrev ju de nyss xD men om typ 25 min är ja där :D<3


have a nice day , så hörs vi senare:D<3

tjo

Av zara söderberg - 7 juli 2011 06:44

kommer nog nt uppdatera så bra idag:/

ska ju snart ut te stallet,sen så 11 ska jag te Tina och stannar nog där ett tag:)


så dålig uppdatering o kort inlägg nu -.-


men bloggar i morrn:)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards