snobbryttaren

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av zara söderberg - 12 juli 2011 21:52

Struntar i er som kommenterar konstiga saker,jag skriver vad jag tycker lr ? endå min blogg och de e jag som skriver och de är mina åskter`? Men just nu känns de som de nt e mina åsikter ? från och med nu så tänker jag bara iognera era kommentarer,för pallar nt med sånt!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rakade lilla söta Ellie idag :)Hon ska ju tävla i kumla på lördag,LB-LA med sofia :)och hon blir supersvettig ;/ så aa :) haha hon vart as ljus ;)<3men hon fick iaf vila idag,gick överbommar med vikter på henne så hon fick röra sig lite iaf :)<3


Har ju bara henne att rida i 2veckor..om jag inte åker till Athena och skrittar lite kanske nångång? hah:D<3

     


De är iaf bestämt att vi åker till Kungsör med Ellie i augusti,hoppar nog en LC bara:)sen går vi väll upp till LB lite senare ;)<3

Men då kommer jag att få träffa världens bästa ColonelBogey:D<3

           

Shit så lång jag va :(

          åh så jag saknar dig olle :(<3 puss på dig!!<3<3



//puss o kram Zara :))<3

Av zara söderberg - 12 juli 2011 21:00


  pioneer ridstövlar!!!

Funderar på om jag vill ha sånna lr mountain horse ridstövlarna? men tyckte dessa va grymt coola(a)


haha va tycker ni ? ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards