snobbryttaren

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av zara söderberg - 1 juli 2011 18:00

Tjenare..<3 sitter just nu ensam hemma,ute på altan dricker ett glas jordgubbssaft med is i..nej fan de e slut :(

 

aja de va iaf gött sålänge de fanns ;)


nu ska jag väll snart hämta en piggelin:D

 

mumsigt asså =))))))<3


Skrittar ut på mina små sötingar senare när mamma å pappa kommer hem,skrittar barbacka i shorts skulle jag gissa på?


men de är så jävla flugit

 

dom e så hämska :( kittlar en på benen :(haha inte kul och jag blir så irriterad -.-

Usch kanske ha på flugspray elr ngt ? blir iaf att ha de på mina kusar sen..om jag får på Ellie..hm..Hon e ju en sån fegis;)haha nej hon e bäst<3Athena är iaf snäll att spraya på :)


haha asså nej gud va tråkigt jag har !! skriver ju bara tråk..kan ni inte säga vad ni vill läsa om ? :)


tror jag skrivit en "dagens vill ha "?ska kolla annars kommer väll de..men gjorde iaf tidsinstäld:)


nej men nu tycker jag att jag ska sluta skriva elr ?haha så tråkigt xD

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Här kommer en text som en har skrivit,så sjukt bra :)<3


man lever inte med hästar utan man föds med hästar. att leva deras sätt, är faktiskt riktigt coolt. Att veta att man kan de. Vissa som har hästar behandlar dom som skit. att man rycker den i munnen ,slår den med all kraft man har.
Hur tror hästarna känner ? Vi männsikor tänker inte på sånt. vi tänker bara på oss själva , hela tiden !
medan andra behandlar hästar som porslin, tar hand om dom.
De är de rätta, att behandla dom som riktiga vänner.Man kan vara ett med hästen. Man kan de. De är inte så svårt, visa att den är nåt riktigt bra.
Galoppera på en grön sommar äng , solen skiner. Hästens man flyger i vindens takt. Din häst ler medan du sitter och skrattar , du är ett med hästen.
Ta hand om alla djur. Men jag tog hästarna för jag älskar dom och jag vet att vissa hästar lider.
Jag älskar hästar föralltid!

kopiera denna text om du verkligen älskar häst <3

               Kärlek till sin häst tycker jag att mab ska ha..<3

De är djur man ska ta hand om och inte bara som tex.tävlingsmaskiner och bara tävla/träna och hoppa högt med..utan man kan hoppa lite lågt ibland,pyssla om hästen,de blir den glad av,de mår den bra av<3Den mlir mycke trevligare att hålla på med då också om man tar hand om den och inte bara rider å borstar av den fort,blir så tjuriga då..!<3


Säger en sak! : TA HAND OM DIN HÄST,DÅ FUNKAR NI BÄTTRE IHOP OCH BÅDE DU OCH HÄSTEN ÄR GLADA!<3


tycker ni ska läsa texten ordenkligt så ni förstår..jag tar hand om mina ponnis så mycke jag bara kan,och dom e super trevliga att hålla på med,gemfört med vissa andra hästar för dom inte blir ompysslade ordenkligt!<3Tycker de är synd<|3

Av zara söderberg - 1 juli 2011 16:03

Hej alla goingar :) ny månad,då sätter vi fart med bevakningar elr ? ;)


Besöks rekord igår :D tacktack;*<3


Sov i 2timmar på dagen idag ;Ohaha men jävligt sköönt,va så varmt å ingen dator hemma:/ så hade ju inge annat att gö ;)


känner att jag nt orkar blogga just nu;(<3


men ska iaf skritta ut mina ponnys idag:)barbacka får de bli med båda 2:)<3:*<3


Bloggar mera i kväll,så varmt nu :(<3


hejdåå/Zara<3

Av zara söderberg - 1 juli 2011 15:45


  

  är nemligen:


 

en gpa hjälm med svenska flaggan på :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards