snobbryttaren

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av zara söderberg - 18 juli 2011 17:52

Hejsan tänkte bara blogga lite snabbt för er nu :) tänkte att jag skulle ut och pyssla om min underbara ponny :D<3


men de har vart så fruktansvärt fult väder idag så jag har bara vart inne och latat mig efter att vi tog in hästarna som va vid typ 13.00? :O så nu är de väll dax att röra på fläsket lr ? ;)


men Ellie ska jag pyssla om nu,ska bara gå upp å byta om..haha kan ju inte gå t i shorts ? ;O


nej men nu ska jag gå,så vi hörs väll :D<3

Av zara söderberg - 18 juli 2011 14:44

Ridit i skogen; ja
Hoppat; Jaa

Stegrat med häst; haha ja:D

Bockat;haha ja min lilla Athena bockar ju med mig ;)
Blivit sparkad; haha ja,engång av min foderponny,och sen våran shettis,lr ja han skulle rakas på bena då hoppa han på mig xD

Blivit trampat; ja

Gått omkull med häst; typ,lr ja..va på träning med min b-ponny,då skulle vi hoppa studds,så då snubbla han på sista och gick omkull och jag gjorde 3volter(Y)


Hoppat en oxer; ja

Hoppat en trippelbarr; ja

Tävlat i dressyr; nej
Tävlat i hoppning; hahahah ja :D
Tävlat i terräng; nej

Ridit utomlands; nej

Haft foderhäst, medryttarhäst, sköthäst eller så; foderponny :)


Ridit en häst under 10 år; ja? XD
Ridit en häst över 25 år; tror inte de faktiskt;p
Hoppat 60 cm; japp
Hoppat 80 cm; ja

-
Första gången jag ramlade av; haha de minns jag nt,lr jo jag tror de va på min foderponny Fleur,de va en vinter ;) haha hon vart typ rädd när jag galopperade så jag åkte av o bröt handleden:D men hoppade upp igen för vi visste nt de föräns vi kom in och såg att den var helt svullen :D

Första hästen jag red; min systers B-ponny tror ja:D


Ponnyn jag sist red; Ellie:d

Hästen jag sist red; Nettan:P
 
         
Av zara söderberg - 18 juli 2011 12:45


blir:

 

ubersnygg kingsland jacka :O gaasshhh va jag måste ha den ;O

Av zara söderberg - 18 juli 2011 12:24

..Hiss till

 

genomskinlig(stavn.?) kingsland regn jacka :D grymt bra att ha på tävlingar osv.super bra..har själv en sån (a)<3

Av zara söderberg - 18 juli 2011 10:02

..fortfarande -.- men pappa hade fodrat imorse så de va ju tur de (Y) så nu e stallet klart,fyfan va sköönt:D haha..Ellie ska ju somsagt vila idag :) så de blir att pyssla om henne litegranna,lr ja ganska mycke :)<3


nej nu ska jag tjura över vädret för de e inge kul :( bloggar senare.orkar nt nu;)


hejdååå!<3

Av zara söderberg - 18 juli 2011 07:35

.kul att vakna med spöregn ute ? -.- usch vill inte ta ut min Ellie :(((<3 och tänk stackars Athena som står ute hela tiden :( usch!!


men ska väll gå ut och kolla om min pappa fodrat,lite tveksam där ja ;)haha men han brukar fodra så hoppas de :P


btw. tycker synd om Athena. Alla andra står i en flock,lr asså de e typ 3st+ett för och lilla Athena står en bit bort helt ensam,tycker synd om henne  :(dom andra e väll duma mot henne :(<3åååh...men snart kommer hon hem,då ska hon bli ompysslad !! <3


och Ellie ska bli ompysslad idag,för hon ska vila :)<3


nej nu måste jag gå och äta också ;O men jag bloggar senare idag så vi hörs väll då :D<3 de kommer även en hiss o diss och dagensvill ha (a)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards