snobbryttaren

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av zara söderberg - 24 juli 2011 20:20

 

red barbacka på Athena,de börja med att jag va tvungen att gå nästan längst bort i hagen för att hämta henne,för hon vägra komma när jag ropa på henne! men de gick bra sen :)
Nettan red jag runt på lite i ridhuset,jobba lite och hon gick snäll:)
Ellie red jag nyss barbacka på.typ 15min bara? haha men orka inge mer,men de gick iaf bra :)♥
duktiga hästar(Y)♥


imorrn blire bara att rida Ellie :) och Athena tar vi nog hem ett tag ,för hon har asmycke sår :( och får festingar både stora och små,så vi vill inte ha henne där mer :(tycker så synd om henne :( och hon ser ovårdad ut :O as lång man,lång päls å javet inte vad :O aja de ska fixas,rakas och klippas man innan nästa tävling ;)<3


gaash va jag tycker synd om henne :( allt e helt fel,knölar på bakbena,sår över allt nu,asså åh hon e mobbad :( nej nu ska jag inte va så elak,måste stutta henne<3min stackars lilla prinsessa!!<33


aja hejååå!!<3 kram Zara,Ellie & Athena<3

Av zara söderberg - 24 juli 2011 14:30

..nu ska vi väll snart ta in hästarna och sen åker jag o pappa till skästa och rider henne :) vet nr om hon skos först lr hur de blir ? ;) men sen vidare till sötisen Athena,rider barbacka i paddoken lite och sen skritta ut en bit :) vet inte så många vägare där,men kan va bra att leta lite ;)

sen så rider jag Ellie när jag kommer hem,jobbar henne i paddoken =)<3


nej men nu ska jag dra,hejåå :D<3

     Ellie<3


   nettan<3


          Athena<3

Av zara söderberg - 24 juli 2011 12:45

  kingsland täcket :D<3

  och detta kingsland schabraket:D<3

 
Av zara söderberg - 24 juli 2011 11:39

 

   

typ sånna schabrak,inte alls snygga enligt mig!!men kanske bra för mindre/ridkolan.men inte för mig som tävlar,om ni fattar? :)



 

vill ha :O


   har,lr ja min syster har de :/

hiss till kingsland schabraken,sjukt snygga :D vill ha de första till mina,för de andra har min syster :/ men aja hiss till de :D


  
Av zara söderberg - 24 juli 2011 07:31

ska snart äta,börjar må illa:S sen ut till stallet,och lite senare åker vi till skästa,jag rider nettan och sen åker vi till Athena och rider henne :)tror jag jobbar nettan,och sen Athena ska jag kolla med mamma om jag får rida i paddoken lite och sen skritta ut =)

Ellie rider jag senare i kväll=)<3


nej nu ska jag gå,men glöm inte mini tävlingen;)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards