snobbryttaren

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av zara söderberg - 6 juli 2011 21:33

svar på frågor!!


hej jag har nåra frågor till dig
1. hur gammal är du??
2.vem är din idol??
3.av de du sett i din klubb vem tycker du rider bäst då?? eller nån du tycker rider jättebra??
4. tykcer du att anna helmrich är hamres bästa ryttare?? eller bland de bästa??
jag gillar henne jättemycket och hon är typ min idol lite jag vet att hon har egen blogg men jag vet ju att du är kompis med henne så vill bara veta vad du tycker om henne och så!! jag gillar jag din blogg jättemycket också!!


svar:

1.jag är född 1996 så 15 :)

2.haha jadu de vet jag inte ;)

3.Asså de finns ju några som jag tycker rider jättebra ,de finns ju några stycken också;)men typ AnnaHelmrich,Sandra Englund..och sen finns de ju flera också:)

4.haha kanske nt ""bästa" men hon är bland dom bästa :)

haha ja jag är kompis med henne,står ju i deras stall satt :)

tack så jättemycket :)




fortsätt att fråga på så är ni gulliga :)<3

Av zara söderberg - 6 juli 2011 20:51


haha nej jag ska nt sova nu,men bloggar inge mera idag :) ska kolla om hästarna e fodrade sen måste jag duscha :) kan ju nt se ut hur som hellst i håret när jag ska till Tina,haha fast de e ett häst ställe,men endå,jag tror nt ni åker iväg med tovit o rufsigt hår elr ? haha nej ;)


                        Här kom lite...hahaah xD ja vad ska man säga,oseriösa bilder xD +min lillebror keps xD haha fyfan va snyggt då ;)


men somsagt ibland måste man ju få bjuda på sig själv elr ? ;)


nej nu ska jag dra,herrå ;)<3

Av zara söderberg - 6 juli 2011 19:20

Skulle skritta ut på Athena,men tillslut så fick jag gå med henne,hon vägra gå framåt och ba stälde sig på bakbena o backa o  vägra !! sen upp igen,sen samma sak igen -.- pucko ponny!!!
Ellie jobba jag lite lätt med i paddocken,hon gick superfint :)♥ åker till tina med henne i morrn igen och rider lite :)stannar nog kvar där sen också tills pappa slutat jobbet :)♥

    

haha ja knäppa ponnys ;)


men glöm inte frågestunden :)


puss på er ;*<3

Av zara söderberg - 6 juli 2011 14:59

 men haha gulligt då ;)btw har sån där banan klistermärke xD

   


hoho japp vafint ;)

bjuder på mig själv nu ;)


Får iaf se om pappa orkar köra iväg Athena på bete idag ? :) Skulle va bra eftersom hon ska vila 2veckor och jag ska börja träna om 2veckor igen ;) haha..hm....aja vi får väll se,annars får ja väll bara träna Ellie första gången ? :)


Blir iaf att rida Ellie idag,skritta ut elr jobba lite i paddocken,får se :)<3

Av zara söderberg - 6 juli 2011 14:28

vilken header ska jag ha ? :O

  den

eller den jag har nu ?


törs fan nt testa för då försvinner den andra och kan tn få tillbaka den :/


så jag vill ha eran hjälp,snälla hjälp mig :(annars blir bloggen ba fel :(

Av zara söderberg - 6 juli 2011 14:15

DISS:

LERIGA HAGAR :O kan det finnas nå hemskare eller ? usch,stackars hästar asså,dom kan ju gå och göra illa dig,om dom springer kan dom halka och sträcka sig..nej inge bra,stor fet DISS till leriga hagar :S



HISS:

 

  Stora gräshagar,tänk vad skönt för dom att springa lite,visst dom kan sträcka sig där också,men endå bättre än leriga hagar ? dom kan busa och så,inte säkert att dom gör illa sig då ?  nepp stor HISS till gräshagar :)


mina åsikter vad tycker ni ?


också tråkig hiss o diss men vad ska jag hissa o dissa om ? :)

Av zara söderberg - 6 juli 2011 14:14

tjohejsan..haha jag har riktigt tråkigt :(


bjuder väll på lite cp bilder då ;)

   haha vafan ? xD


   ja tråkigt de har man o de märks lr ? ;)

 

 Hamre lag-sm 2010,haha hejjarklacken :D vi vann den såklart (A)

    stackars katt ville ju nt ens :(

      oj vart 2 samma bilder ;)

 

haha gullig katt man har or what ? ;)<3



liv jag har,nepp..men ibland får man bjuda på sig själv också right ?

       


hihi Sofia och Ellie i fagersta DM har jag för mig :D så fina :) +att sofia har min hjälm (a)

Av zara söderberg - 6 juli 2011 13:14

Vet ni vad jag skulle vela ? jo att ni frågar en massa så att jag kan svara på era frågor!! snälla komigen,inte värt att ha frågestund här om ingen frågar :(Skulle göra mig superglad!!


så kom igen o fråga så blir jah glad!<3


+vad ska jagskriva om här ? vad vill ni läsa? "bloggtorka" har jag nu !!:(


men gör mig en tjänst och fråga nått i frågestunden!!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards