snobbryttaren

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av zara söderberg - 8 juli 2011 16:52

okej nu är det såhär att när jag har hiss o diss så är det MINA åsikter,ni kanske inte har samma som mig ? visst..Alla har olika,men de är mina åsikter om sakerna ? lr ?


aja skiter i er som bara skriver onödiga kommentarer -.-Ni har ju ingenting här att göra om ni inte kan acceptera mina åsikter om vad jag tycker ?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Har iaf skrittat ut på Ellie barbacka gick bra,fast super mkt broms ;S ska gå med Athena senare i kvl :)<3



inge mer bloggande ikvl,orkar nt -.- kommer i morrn!!

Av zara söderberg - 8 juli 2011 15:06

sk de bli åska ? :O kanske ska ta och skritta ut på Ellie fort då ? ;O<3


imorrn åker Athena på bete :D<3


nej nu kanskej ag ska skynda mig ? ;O hejdååååå!!!!!!!


cp kortis inlägg,men de får ni stå ut med :O<3

Av zara söderberg - 8 juli 2011 12:32

Vad vill ni att jag skriver om här på bloggen ?


Säg ett förslag,elr flera förslag på vad jag kan skriva här,så tar jag ett av förslagen och skriver varje dag,lr asså jag tar alla förslag med skriver olika dagar,fattar ni ? (knapps så jag fattar och de e endå jag som skriver? )


så de är lixom NI som bestämmer vad jag ska skriva,och jag skriver de ni säger :)


agree ? good..!<3

   


ååh,till nått helt annat xD jag vill ha godis,super godis sugen ;O haha men ska få idag :DD<3

   

fan va gött ;D<3



okej men glöm nt bort nu att säga vad ni tycker jag ska skriva om :) och glöm nt frågestunden :D<3



våga fråga om Zara,Ellie och Athena<3

   


så våga fråga,så svarar jag på era frågor !!

Av zara söderberg - 8 juli 2011 11:30


 

fler Kingsland tävlingströjor :D(a)<3

   

massa blingbling pannband till Ellie och Athena så jag kan variera till tävling ;)beroende på schabrak+huva,vill även ha massa schabrak+huva till (a)<3

  
Av zara söderberg - 8 juli 2011 11:00

Dissen går till:


    Dressyr och fälttävlan!! Dressyr är så himla tråkigt att både rida o titta på-.- fast de e väldrigt bra att rida de om man ska kunna hoppa ;)men endå..de händer inget:S hatar de !!

och sen fälttävlan,asså shit så läskigt :O höstarna går ju omkull och måste avlivas oftast ! nej usch inget för mig :(


HISS:

 

Hoppning,jag älskar att hoppa,superkul :)<3 men de kan också hända massa farliga saker :/ men de e endå superkul och jag håller på med de :D


de bästa som finns (a)<3



haha ja de e mina åsikter ! vad tycker ni ?? :)

haj

Av zara söderberg - 8 juli 2011 10:35

shoohooo :D haha tjenare ;) sjukt trött..hahaxD stallet e iaf klart,för gansak längesen ;) fifan va varmt de e ;Onej ska nt tklaga;)


haha ljög lite tidigare '(a)ska skritta ut Ellie,blir nog barbacka med shorts och barfota/foppatöffler (a) haha får se;) och sen gå med Athena :)) haha mamsen sa så i stallet efter jag skrivet ;)<3


m,en ska fixa lite hiss o diss och dagens vill ha o sånnt :))))))))


huh orkar fan nt sitta vid datorn ;S sjukt trött ;OOOO


nej nu ska jag fixa  de sen ska jag draaaaa1!!!!tjingeliing vilket trpkigt inlägg -.- aja shit the same    ...........do not care right now................

Av zara söderberg - 8 juli 2011 07:14

hejhej,ja asså ja e sjukt trött,vet nt varför ja vakna nu för ;Omen aja..tror nt jag orksr blogga så mkt nu ;(haha men de kommer sen va `? jepp..


Blir att rida mina ponnysar idag,skritta ut på Athena,lr ja försöka iaf ;)pch typ jobba Ellie lite :)<3



hah kort inlögg,men kommer hiss o diss och dagens vill ha senare under dagen (hoppas jag) :)så håll utkik :)


glöm ej frågestunden,håller den ett tag till lr ja nåra dagar till då :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards