snobbryttaren

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av zara söderberg - 10 juli 2011 20:11

Underbar ponny jag har♥ gick sjukt fiiin idag :')♥

Jobbade henne i paddocken,gick så hära jävla fint hela tiden :')<3 hoppade även lite kavaletti också,gick också så här fiiint :'D<333vart lite pigg och drog när jag skulle skutta över dom,men vafan gick ju sen :Dgaah va jag e glad över henne :')<3


fyfan va underbar ponny!!!<3

ÄLSKAR DIG MUNSBORO ELLIE!!!<3

         


ÄLSKAR DIG OCKSÅ ELEKTORS ATHENA!!!<3

            


de va allt för mig,hejdå (;<3

Av zara söderberg - 10 juli 2011 16:31

ut och skutta kavaletti på Ellie senare idag:D<3


buspownin :D snart är de jag och Ellie som e ute på tävlingsbanorna:D maybe i kungsör :D hihi <3


nej nu ska jag gå hade så hörs vi (a)<3

Av zara söderberg - 10 juli 2011 11:14

Norpan: Han var en liten B-ponny ,de va min syster,men jag fick rida han lite ibland..red han ett tag,men han va en "ÅSNA" och ba stälde sig i mmitten och vägra gåfram med mig ;(så lilla jag satt där och sparkade o sparkade och piskade o piskade men han vägra g åfram ;O hahaxD så tillslut så tröttnade jag och ville inte fortsätta rida ;/haha ;D<3 men mamma ville att jag skulle rida så vi provade B-ponny!!

(ingen bild på han :/)


Classic Memory: de va min syster,men red han lite dåoch då:) de va meningen att jag skulle ha han ,men han va försvår för mig :/ drog ut från banan o allt,så nej vi sålde han :/ men underbart fin ponny de va :) han står också hos samma ägare fortfarande tror jag,elr om dom sålt han ? :)<3

(ingen bild heller :(( ..)


Fleur4:

Hade henne på foder några år :) gick även på ridskola undertiden,men slutade efter 1år för de va så himla tråkigt;S så tävlade lite klutt o kluns tävlingar med henne (a) haha jag kommer ihåg att jag va vid fagersta och tävla xD haha så när jag fick startsignalen så stanna hon vid startlinjen o sket xD haha och lilla jag satt där å skämdes   :$ hahahaxD aja de va iaf super kul XD



Munsboro Rambo: köpte honom undertiden jag hade Fleur :) provred/köpte han hos Kamensky :) älskade denna ponny :')han va speciell på alla sätt o vis!<3

på träningarna så ramla jag av minst 5ggr (a) men han lärde mig hålla balansen,tack vare honom har jag grym balans idag :D<3

Tvlade upp till LB med honom,gick väll sådär ibland placerad ibland inte ;) men sen en tvling så vände de sig :D hoppade en LB vid Skästa<3 gick in med värsta huvudvärken:/ svänge as snävt på en oxer,trodde jag skulle dö ;O nej men trodde han skulle stanna lr riva,jag ville vinna!!!de va mitt mål!! gick in och VANN:D fyfan va jag va glad då :D<3 älskade ponny!!!!!<333

men sen så blev jag olyckligt vis för stor på han :(va bara 10 år jag:( så vi fick sälja han till en *********** :( ångrar de !!:'(dom fick t bort han så jag grät som satan varje dag :''((ännu idag också :'(han va min lilla drömprins!!<333333

      min vackra ponny,knappt nå minnen kvar från han :(bara bilder o mina rosetter :'''''''''''''((((((((önskar du kunde komma tillbaka:'(<3333


Munsboro Sheila:

Köpte henne undertiden jag hade Rambo :)<3 tävlade upp till LA på henne med 4fel ;/ men hon va en prinsessa endå:')<3 hade vinster o placeringar upp till LB :D<3 underbar ponny hon va :)<3hade superkul med henne :)<3men sen så ville jag gå vidare upp iklasserna :( så vi fick sälja henen efter fina år tsm :(<3(ångrar de faktiskt)men hon har de bra idag,står hos samma ägare fortfarande :O typ 4år sen och samma ägare som vi sålde henne till :OO fett coolt de ;)<3

      Bilderna tagna av hennes ägare nu :)<3


Colonel Bogey:

ja han köpte jag ju för att få hoppa högre,men inte fick man de :/ men tävlade upp till LA med han :) gick så där ;)hihi :D men fick iaf placeringar upp till LB-LB+5 :)<3  men han vart ju skadad oc htävlades nt på 1år :/ så han va lite "bekväm" efter skadan,så ville nt riktigt hoppa högt :(<3

men hade endå kul med han :) sålde han för typ 1år sen :(<3men han har de bra nu är ute och tävlar lite lågt :)<3

           

sen har jag ju mina 2nu :) kan nt blogga mer ska äta så de får räcka :)<3

Av zara söderberg - 10 juli 2011 07:25

godmorgon godmorgon bloggen:)


Nu ska vi väll snart ta ut hästar och fixa i stallet,ska mocka Athenas box ordenkligt så den får lufta tills hon kmr tbx ;)<3


men nu ska jag väll äta? haha:P bäst att gö de innan vi går ut ;)))))))



nej men senare underdagen så hoppas jag de kommer en låång text med bilder om hästarna jag haft o har,kommer ta dom i ordning,ungefär..kommer nt riktigt ihåg:O haha aja ska väll fixa de :)får hoppas de blir bra:D


nej nu ska jag dra så vi hörs senare :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards