snobbryttaren

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av zara söderberg - 17 juli 2011 17:10

..red ju ut Ellie barbacka i shorts(a) haha gick på ganska låånga tyglar,super snäll å lugnt,men när vi gick tillbaka så va de nån unge,lr ja inte sånhär liiten ungedå,men typ 12-13år? lr ja venne men typ,iaf han satt typ bakom en buse,lr ja så här på sidan av en buske,men om ni tänker er ett staket,fast buske, ääh bild här istxD

  hahaah fin häst,fint hur fint alltihopa xD haha men jag sa aldrig att jag e grymast på att rida på pain lr ? xD


men iaf där ni ser busken är på högersida,nu glömde jag rita ungen...men där satt han iaf,då vart Ellie rädd och hoppa överdiket ut på gärdet,och där sitter jag barbackaxD men höll mig kvar (a)

vänta här kommer en ny bild ;)

   haha fan va snyggt :O x'D oj såfin häst ? ;O


aah så kul vare ;) haha men diggar mina bilder f1 mkt :O ofta nt snygga ?;O


aja nu ska jag skute hajdo :D<3

Av zara söderberg - 17 juli 2011 14:32

...mina ponnysar:')<3 nästa lördag så kommer min bebis hem:'D<3


men just nu funderar jag på om jag ska skritta ut på Ellie nu,lr senare ? haha lan nt bestämma,men kanske ska skynda mig att bestämma? haha för jag ska kolla på TV (a) hm...trodde hästarna va viktigare ..lr ? ;) jodå de är dom såklart!! men haha jag vill kolla TV xD så då rider ja kl 5 isf xD men de vill ja nt,nej skyndar mig ut nu då xD


hinner ju iförsig,om jag skrittar barbacka (a)

nej hejdå :D<3

Av zara söderberg - 17 juli 2011 13:10

..på Ellie från kumla kommer nu :)<3

           så jävla fin :')<3


  haha så gulligt xD ler mot kameran med geggig mun..?hahaxD men endå super söt:')<3 så gulliga ögon :')x'd<3

Av zara söderberg - 17 juli 2011 11:01


så andra filmen :D<3

 
Av zara söderberg - 17 juli 2011 10:00

   ..stackars lilla jag fick ta hela stallet själv :( fast de va ju bara  4hästar hemme,2storhästar 2 små ponnysar :P varav 1 är våran ;) haha kulkul..not xD

men de gick iaf bra,hm...blev visst översvämning i en utav storhästarnas vattenhink, för jag skulle hämta hö och lägga in iboxarna,de e nt så långt att gå,men tydligen gick de fort för vattnet ? haha lite fail xD


men förhoppningsvis så får jag mina kära rosa kl handskar (a) innan min syster(Y)(tror hon ville ha de också? haha muppxd) här får man allt jobba för att få saker ;) men de förtjänar jag nu :D<3

 


jag funderar på om jag ska försöka ladda upp den andra filmen? om de inte går för sakta! har nt hela morronen på mig xD haha..


men idag blir det en låååååååååång skritt tur med BÄSTA ELLIE :D med lååånga tyglar å bara skritta på i sin takt!! de är hon väll förtjänt av ? första LB,LA i kat D för henne,de e ju as bra:D<3och nolla också,grymponny som klarade av 3kombinationen :D ooh då måste jag ladda upp filmen bara för de :O men ska försöka fixa de :Dtjjingeliing så länge :D<3

Av zara söderberg - 17 juli 2011 07:13

Glömde jag skriva att de va avd.b igår ? haha:D men de va iaf de eftersom min syrra e 19år ;)

nästa film kommer upp när jag ...har tid och ork xD

      jag e ju såhär as grym på att fota (a) :D haha nej men den första på Ellie vart bra och sen Nettan:D<3den andra på Ellie hade också kunnat blitt bra om jag tog mer i mitten:P


men nu ska jag dra,så vi hörs:D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards