snobbryttaren

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av zara söderberg - 23 juli 2011 21:30

sättfart med att gissa hur många rosetter och pokaler jag har (a) avslutar tävlingen måndag kväll :)


så gissa på ,den som kommer närmast vinner,om ingen kommer precis ;)<3

Av zara söderberg - 23 juli 2011 20:36

Ridit 3hästar nu :)


Athena:skritta ut lite på henne,men hon va ganska bråkig..de va en typ bäck som hon inte våga gå för bi-.- så jag bråka med henne 5min kanske? tillslut hoppa jag av och ledde henne!!;S sen påvägrn hem gnägga hon hela tiden ;O så när vi kom tillbaka red jag i paddoken lite,jobbade henne i traven och hon gick jättefint :)<3de är så tunkt där så jag galopperade 1varv bara och lite trav ;)


Nettan: började med att skritta över ett kavaletti med henne ,sen börja jag trava,sakta av trava osv :)sen börja jag jobba henne och trava över bommar! sen när de va dax för galopp så jobbade jag lite och skuttade över kavalettit igen fast i galopp :) super snäll och fin va hon över,jag trodde hon skulle rusa ;)<3


Ellie: red klart henne nyss,men hoppade henne lite på 2hinder,ett räcke och en oxer ;) men hoppade typ 90 och de gick brade :)<3super fin,lite springig men jag har inte hoppat henne på typ 2veckor :) får se när träningarna börjar igen,tror hm.. nästa tisdag lr nått :P<3


imorrn blire att åka till Nettan och rida henne sedan vidare till Athena och rida henne lite,får se om jag kanske rider i paddoken och få igång henne ordenkligt igen :)<3 sen rider jag väll Ellie senare :)<3


nu ska jag snart käka och nånting,så hejdåå!!<3



Av zara söderberg - 23 juli 2011 12:18

   (inga bilder på mina,för de e miningen att ni ska gissa hur många jag har utan att de bild :) )

tänkte en liten tävling nu :)


ni ska gissa hur många rosetter och pokaler jag har ! tex så här; 30 rosetter! 1pokal! typ så skriver ni

vinnaren som får exakt lr nära vinner en länkning och får gästblogga här om den vill :)glöm inte att skriva eran mailadress i kommentaren så att jag kan mejla dig om de blir så att du vinner :)


lycka till och hoppas de är några som vill va med :) om inga e med så säger jag heller nt hur många av varje jag har!!(vet själv nt hur mpnga jag har,så måste gå och räkna sen;) ..) skulle va kul om ni ville :)

Av zara söderberg - 23 juli 2011 12:11

..ska jag rida 3hästar!

Ellie: Jobba henne i paddoken!

 

Nettan:Jogga henne lite tror jag!?

 

Athena:Skritta ut i skogen!

 

Alla hästarna står på olika ställen..! haha



men nu har jag,lr ja för en stund sen s¨å skrubba vi klart dom 2 sista boxarna,och har städat där :) jobbigt äre när de e så skitigt ;)men aja.. nu så får vi se vad jag gör tills jag ska rida ? hah:D<3


å jusste bilderna ja..får se om jag hinner i helgen,har ju 3hästar att rida ! får se hur de blir :)<3


btw.tänkte ha en liten tävling här (a) kommer ett inlägg om de :)lr ja en liten tävling ;)


Av zara söderberg - 23 juli 2011 08:45



 


 

gpa hjälmen,super skön att ha att rida i på sommaren,blir inte så varmt! men sen för att den e snygg och inte så stor skärm ;)


 


   

jag valde att dissa denna gpa hjälme för den är inge snygg med så stor skärm :/ egentligen vrf gjorde dom en med så stor ? haha.. fast visst de kanske finns vissa som tycker dom e snygga och vill/har sån ;) sorry isf..


men så tycker jag..vad tycker ni ?

 

hay

Av zara söderberg - 23 juli 2011 07:37

 

en kingslandkeps :D <3

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards