snobbryttaren

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av zara söderberg - 3 juli 2011 20:27

tjabba tjena hallå jag säger så :D haha nerå ;)


Red Ellie..hmm...pigg ? ehm nej absolut nt ;O drog ju ´bara som faen med mig ;) fick typ nt stopp på henne i galoppenxDno control elr vad ? xd sen står hon på stället åstuddsar..haha såjävla grymt rolig ponny de är xD:D<3


och Athena bockar å brallar med mig ;)fast nt så mkt sen galopperade jag på halvlånga tyglar eftersom hon nt ska jobba :)<3

och de börja snöa höll jag på att säga med de gjorde de ju nt utan de regna,elr ja lite små dugg då ;)men ajaXD



ehm..ja som ni märker jag jag väldigt speciella ponnysar som jag älskar och har väldigt kul med fast man kan bli sura på dom :)Fast blir alltid vänner med dom ganska så fort :)<3


Av zara söderberg - 3 juli 2011 15:59

Tjoo :) hemma från en heldag(typ) vid skästa :)från kl 07.30 ca så gav vi hästarna mat,sen släppte vi ut dom när dom ätit :)sen ingenting tills 11.30 då vi lunschade dom sen så red sofia å så sen tog vi in och gav kraft å så :) sen åkte vi hem :)<3


Nu ska jag väll snart rida mina små kusar :P<3fast nt riktigt nu ;)


Kortis inlägg nu orkar nt skriva och vet nt vad jag skaskriva om :O aja hejdå iaf ;)<3

Av zara söderberg - 3 juli 2011 05:45

hejsan redan vaken,men min syster kommer kl 7 och jag måste duscha å så :)


sen drar vi till skästa och är där till kl 3typ ? haha hon har stalltjänst så hon ville ha en systerdag då ;)


så de blir väldigt dålig uppdatering,men bloggar nog när jag kommer hem och sen i kväll :)<3


puss alla!!/Zara<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards