snobbryttaren

Alla inlägg den 25 juli 2011

hay

Av zara söderberg - 25 juli 2011 18:38

Nyss ridit Ellie :) gick supermega bra:D gick superfint i form och lyssna på mig,vart väll lite dampig i början men gav sig sen:) jobbade i ca 40min och både ponny o jag vart svettiga ;) jag vart slut i bene,jobba asmycke med dom,och de brukar jag fuska med(a) haha:D nej men inte så mycke brukar jag rida med dom på backen iaf;)

 

men jusst nu sitter jag och gör absolut ingenting :(

kommentera gärna era bloggadresser så går ja in och kikar och kanske slänger in 1 kommentar lr 2 :)<3

 

tjingeliing//Zara,Ellie o Athena<3

Av zara söderberg - 25 juli 2011 14:24

  hehe lite coola faktiskt ;) men tretorn suger tyvärr,och sen vill nog mamsen min nt att jag ska ha sånna;) xD

ååh vill ha :D<3  

 haha grym cool :D (a)<3


  vill ha (a)<3


haha obs bara rosa...men i love rosa :D<3

Av zara söderberg - 25 juli 2011 11:51

nu har vi fixat höboxen :) haha och bara för ja e så duktig så ska pappa köpa en stoor chokladkaka åt mig (a) men då måste jag diska också.. haha men aja får en chokladkaka för de (Y) :D<3


rider Ellie lite senare,hon vill så ute just nu haha:D<3


glöm inte frågestunden!!!:(

Av zara söderberg - 25 juli 2011 11:45

Hööks ridsport,lr va de nu heter ! nepp gillar de inte,sakerna är ...asså dom går sönder,köper aldrig nått därifrån!!


  

  hamre ridsport,super snygga saker och bra saker,köper typ allt därifrån! de ä inte bara för jag rider för hamre,men jag gillar den lilla butiken :)

och sen glada hästen i spiltan,köper ochså saker där,också bra saker å så :)


vad tycker ni ??:)

Av zara söderberg - 25 juli 2011 10:06

ska jag snart gå ut till stallet och fixa klart allt när pappa kommer hem:)lr ja de e bara foderboxen som ska fixas och slänga ner hö och göra hösäkcar åt derass hästar:)


men glöm nu inte frågestunden,blir ledsen på er isf,och jag kommer inte lägga upp bilderna då ;) :( skyll er själva isf!!

Av zara söderberg - 25 juli 2011 09:30

Hur?var?vem?varför? konstig lr dum,bra och seriös vad som! du frågar jag svarar 100% ärligt på alla ffrågor!


så komigen och fråga nånting ! svarar 100%ärligt på alla frågor som kommer!


frågestunden avslutas på lördag kväll!! så släng in frågor på denna inlägget !

 
Av zara söderberg - 25 juli 2011 08:47

 

glöm inte ?


gissa på så har du kanske chansen att vinna?

 
Av zara söderberg - 25 juli 2011 07:54

vaknade kl 7,gick ut och hjälpte mamma o pappa ut med hästarna,gick in och skulle göra havregrynsgröt,men den vart så "rinnig" så jag gav upp,så åt flingor ist ;)


ska väll ut och mocka å så sen:) rider bara Ellie idag:D<3 och på onsdag äre träning igen,tar bara med Ellie,vill ha hem Athena ocj fixa hennes sår och kolla knölarna innan jag sätter igång henne :/<3


aja bloggar mera sen!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards