snobbryttaren

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

tar ponny efter ponny,asså skriver om varins så..aa men ni fattar sen;)

Av zara söderberg - 10 juli 2011 11:14

Norpan: Han var en liten B-ponny ,de va min syster,men jag fick rida han lite ibland..red han ett tag,men han va en "ÅSNA" och ba stälde sig i mmitten och vägra gåfram med mig ;(så lilla jag satt där och sparkade o sparkade och piskade o piskade men han vägra g åfram ;O hahaxD så tillslut så tröttnade jag och ville inte fortsätta rida ;/haha ;D<3 men mamma ville att jag skulle rida så vi provade B-ponny!!

(ingen bild på han :/)


Classic Memory: de va min syster,men red han lite dåoch då:) de va meningen att jag skulle ha han ,men han va försvår för mig :/ drog ut från banan o allt,så nej vi sålde han :/ men underbart fin ponny de va :) han står också hos samma ägare fortfarande tror jag,elr om dom sålt han ? :)<3

(ingen bild heller :(( ..)


Fleur4:

Hade henne på foder några år :) gick även på ridskola undertiden,men slutade efter 1år för de va så himla tråkigt;S så tävlade lite klutt o kluns tävlingar med henne (a) haha jag kommer ihåg att jag va vid fagersta och tävla xD haha så när jag fick startsignalen så stanna hon vid startlinjen o sket xD haha och lilla jag satt där å skämdes   :$ hahahaxD aja de va iaf super kul XD



Munsboro Rambo: köpte honom undertiden jag hade Fleur :) provred/köpte han hos Kamensky :) älskade denna ponny :')han va speciell på alla sätt o vis!<3

på träningarna så ramla jag av minst 5ggr (a) men han lärde mig hålla balansen,tack vare honom har jag grym balans idag :D<3

Tvlade upp till LB med honom,gick väll sådär ibland placerad ibland inte ;) men sen en tvling så vände de sig :D hoppade en LB vid Skästa<3 gick in med värsta huvudvärken:/ svänge as snävt på en oxer,trodde jag skulle dö ;O nej men trodde han skulle stanna lr riva,jag ville vinna!!!de va mitt mål!! gick in och VANN:D fyfan va jag va glad då :D<3 älskade ponny!!!!!<333

men sen så blev jag olyckligt vis för stor på han :(va bara 10 år jag:( så vi fick sälja han till en *********** :( ångrar de !!:'(dom fick t bort han så jag grät som satan varje dag :''((ännu idag också :'(han va min lilla drömprins!!<333333

      min vackra ponny,knappt nå minnen kvar från han :(bara bilder o mina rosetter :'''''''''''''((((((((önskar du kunde komma tillbaka:'(<3333


Munsboro Sheila:

Köpte henne undertiden jag hade Rambo :)<3 tävlade upp till LA på henne med 4fel ;/ men hon va en prinsessa endå:')<3 hade vinster o placeringar upp till LB :D<3 underbar ponny hon va :)<3hade superkul med henne :)<3men sen så ville jag gå vidare upp iklasserna :( så vi fick sälja henen efter fina år tsm :(<3(ångrar de faktiskt)men hon har de bra idag,står hos samma ägare fortfarande :O typ 4år sen och samma ägare som vi sålde henne till :OO fett coolt de ;)<3

      Bilderna tagna av hennes ägare nu :)<3


Colonel Bogey:

ja han köpte jag ju för att få hoppa högre,men inte fick man de :/ men tävlade upp till LA med han :) gick så där ;)hihi :D men fick iaf placeringar upp till LB-LB+5 :)<3  men han vart ju skadad oc htävlades nt på 1år :/ så han va lite "bekväm" efter skadan,så ville nt riktigt hoppa högt :(<3

men hade endå kul med han :) sålde han för typ 1år sen :(<3men han har de bra nu är ute och tävlar lite lågt :)<3

           

sen har jag ju mina 2nu :) kan nt blogga mer ska äta så de får räcka :)<3

 
 
Ingen bild

anonym

10 juli 2011 13:04

tror inte de va dom ni sålde rambo till deras fel. dom är hur rädda som hällst om deras djur..

zara söderberg

10 juli 2011 14:44

tydligen inte eftersom dom ljög för oss då ?

ursäkta om jag låter dum nu och du kanske känner dom,men så är de !!

och man säger inte en sak och gör en annan ? så de är alltså inte deras fel ?
jag älskade ponnyn och ville att han skulle få ett superbra hem,trodde värkligen han skulle få de hos dom,för dom värkade så snälla och så och ville bara ha han som en snäll liten ponny åt tjejerna,men sen så ljuger dom för oss ? de e inte snällt mot en sån underbar ponny som nt ens han bli 9år,och göra så som dom gjorde mot han :O

Asså förlåt om jag värkar dum å så,men vill inte va de,men tycker de är fel !! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zara söderberg - 28 juli 2011 11:35

Ni glömmer väll inte min nyaa blogg :D?   www.hoppsnobbryttare.bloggplatsen.se :$ kommentera/bevaka/sprid så e ni grymma:*   och denna blir bättre promise   hejsvejs :) ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:20

ingen ny blogg,fixar imorrn ist på bloggplatsen.se ist för blogg.se de sög ju,glömde bort lösenordet på engång-.- och sen så kan jag nt lösenordet till den mailadressen heller-.- aja.. ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 20:01

har skaffat ny blogg,på blogg.se ist :)   så tar en paus här i från och bloggar dör ist.. kommer komma upp en header snart och aa :) hoppas ni kan besöka den också:) den kommer va mkt bättre:)hoppas ja!!<3 ...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 19:06

typ arg nu :( vart ingen träning,för pappa kom inte hem föräns 5min innan träningen! så skritta ut Ellie ist !<3   får väll hoppas jag får träna nästa vecka innan de e tävling,annars äre väll ba skita i tävlingen?ååh..   +att mini tävlin...

Av zara söderberg - 27 juli 2011 12:01

     superbra,har sånna :)     lite stigbyglar som är bra tror ja? tycker ni dom e bra? :)   vendela här har du lite bra om du vill :D<3 ...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards